Schrijf je nu in voor de nieuwe opleiding

22 januari 2024 0:30

Talenten Voetbalschool start weer

Zondag 10 maart 2024 begint de Talenten Voetbalschool weer met een nieuwe opleiding bestaande uit 11 trainingen. Iedereen van 7 tot en met 14 jaar is van harte welkom en kan zich opgeven.

Wanneer zijn de trainingen?
We starten de training op elke zondagmorgen om 09.30 uur, verzamelen doen we om 09.15 uur in de kantine. De trainingen eindigen rond 10.45 uur. Alleen zondag 31 maart (Pasen), zondag 28 april en zondag 19 mei (Pinksteren) is er geen training. We sluiten deze opleiding af op zondag 9 juni.

Plezier en zelfvertrouwen
Iedereen heeft talent, de één wat meer dan de andere. Met de voetbalschool willen we onze jeugdleden in de gelegenheid brengen om onder leiding van ervaren trainers extra aandacht te besteden aan o.a. meer techniekvaardigheden, zodat ze straks in de wedstrijden meer zelfvertrouwen hebben. Plezier zal tijdens de trainingen altijd een belangrijke rol spelen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!