Nieuw bericht

Voorjaarsopleiding 2024

10 april 23:15  Nieuwe kleding voor de trainersstaf

Schrijf je nu in voor de nieuwe opleiding

22 januari 0:30  Talenten Voetbalschool start weer Zondag 10 maart 2024 begint de Talenten Voetbalschool weer met een nieuwe opleiding bestaande uit 11 trainingen. Iedereen van 7 tot en met 14 jaar is van harte welkom en kan zich opgeven. Wanneer zijn de trainingen? We starten de training op elke zondagmorgen om 09.30 uur, verzamelen doen we om 09.15 uur in de kantine. De trainingen eindigen rond 10.45 uur. Alleen zondag 31 maart (Pasen), zondag 28 april en zondag 19 mei (Pinksteren) is er geen training. We sluiten deze opleiding af op zondag 9 juni. Plezier en zelfvertrouwen Iedereen heeft talent, de één wat meer dan de andere. Met de voetbalschool willen we onze jeugdleden in de gelegenheid brengen om onder leiding van ervaren trainers extra aandacht te besteden aan o.a. meer techniekvaardigheden, zodat ze straks in de wedstrijden meer zelfvertrouwen hebben. Plezier zal tijdens de trainingen altijd een belangrijke rol spelen.

Nieuwe opleiding vanaf zondag 10 maart 2024

26 november 0:00  U kunt zich weer inschrijven voor de nieuwe Talenten Voetbalschool opleiding. Vanaf zondag 10 maart 2024 starten we weer bij VV de Meern met een nieuwe opleiding. We eindigen de opleiding op zondag 2 juni 2024. De opleiding bestaat uit 11 trainingsdagen. Als je voor het eerst deelneemt is de prijs voor deze opleiding € 175- (inclusief kledingpakket twv € 75,-). Deelnemers die voor een vierde keer een opleiding gaan volgen betalen € 90,- en andere eerdere deelnemers (2e en 3e keer) betalen € 125,- Kledingpakket bij bestellen ? dat kan, wij vragen daar € 60,- voor. Inschrijven kan via onze site, graag ook inschrijven als u al eerder heeft meegedaan. Op onze site kunt u ook de complete agenda terugvinden van deze opleiding. Het inschrijfformulier kunt u op onze homepage terugvinden.

Terugblik Najaars Opleiding 2023

16 oktober 14:30  Najaars Opleiding Talenten Voetbalschool zit er weer op. Al 9 jaar organiseren wij voetbal fun dagen, clinics en voetbalopleidingen. Iedereen heeft talent, de één wat meer dan de ander, maar iedereen is welkom. De laatste jaren zijn we voornamelijk bij VV De Meern actief om spelers die geen "gediplomeerde" trainer of geen trainer hebben met een voetbalachtergrond toch de kans te geven zich te ontwikkelen om beter te worden aan de hand van onze ervaren en geschikte trainers. Zondag sloten we de najaars opleiding van 2023 af met 67 deelnemers. Uiteraard weer traditioneel met een voetbal fundag. In onze fotogalerij kunt u enkele foto's daarvan terugvinden. Uiteraard kreeg iedere deelnemer weer van ons een leuke herinneringsmedaille en een zak pepernoten voor hun inzet en enthousiasme. Volgend jaar op 10 maart starten we weer met een nieuwe opleiding.

Eerste Train de Trainer cursus een succes

27 februari 15:30  Bijna 20 deelnemers hebben met succes de train de trainer cursus bij VV De Meern afgerond. Sommige deelnemers met een voetbalachtergrond maar ook veel zonder. De "snelcursus" is ideaal voor coaches/trainers van jeugdteams die zonder of weinig ervaring iets willen leren om een geslaagde jeugdtraining te kunnen geven. Na afloop kregen alle deelnemers, behalve een drankje nog een certificaat als bewijs van deelname.

Onze trainers

29 juni 23:45  Elke week staan onze trainers paraat om onze deelnemers beter te maken, te motiveren en vaardiger te krijgen. Met als resultaat dat de deelnemers tijdens de wedstrijden bij hun club meer zelfvertrouwen krijgen omdat ze "beter" zijn geworden.